dvi-i aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

fernando19

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
geachte lezers kan ik op een dvi-i aansluiting een gewonone lcd monitor aansluiten
het merk van mijn lcd monitor is een ag neovo f15 ik hoor graag iets van jullie met vriendelijke groet f matthijssen:D

Ik denk dat je deze bedoelt?

Zo te zien zit er geen DVI-aansluiting op... Aangezien er bij input Analog staat.:confused:

Klopt, weet ik uit ervaring van m'n oude monitor, alleen VGA.

neej ik heb dus echt een ag neovo F15 maar ik heb de videokaart
ati sapphire x1550 met een s video out waar mijn tv op is aangesloten en een dvi-i aansluiting daar heb ik ook het veloopstukje voor naar een normale monitor kabel
wat kan ik doen zodat mijn monitor ook in de dvi-i aansluiting werkt ?

als ik dat verloopstukje erin doe en ik sluit mijn monitor kabel erop aan dan krijg ik geen beel maar ik krijg wel een geluidje zoals ik een mp3 bijvoorbeeld erin steek ik snap er niks van

ik heb trouwens net wel zitten lezen dat een dvi-i aansluiting digitaal en analooge signalen verstuurd naar een monitor dus het zou tog geen probbleem moeten zijn als ik mijn ag neovo F15 erop aansluit ..... ? ik hoop snel iets te horen

gaat het om een tweede scherm dat je wil aansluiten?
Als je de monitor aansluit op de DVI, heb je dan signaal op je scherm? Normaal gezien geven de meeste schermen aan als er geen signaal is.
Als je signaal hebt mss eens de instellingen van je beeldschermen controleren? Heb je 2 schermen geconfigureerd?

Hoop dat dit je enigzins verder helpt.

Bert.

jah idd het gaat om het 2de scherm aan tesluiten
neej als ik mijn monitor in de dvi aansluiting steek dan slaat mijn monitor op standby ( dus geen signal) dat staat er int begin dus oowk no signal

weet iemand die mij hiermee kan helpen alvast bedankt bert

ik heb trouwens net wel zitten lezen dat een dvi-i aansluiting digitaal en analooge signalen verstuurd naar een monitor dus het zou tog geen probbleem moeten zijn als ik mijn ag neovo F15 erop aansluit ..... ? ik hoop snel iets te horen

Als het inderdaad een DVI-I is, heb je ook een verloop nodig die 2 om 2 pinnen naast de platte pin heeft, de C pinnen, het vreemde is dat ik nu diverse verlopen heb gezien, zonder die pinnen, terwijl ze juist daarvoor bedoeld zijn.

Hier staat ook nog wat over DVI.

Heb je wel in de configuratie van de videokaart aangegeven dat je er een monitor extra aan hebt hangen?

En in de eigenschappen voor beeld scherm bureaublad uitbreiden gebruikt?

luister ik heb oowk een tv aangesloten op de tv out uitgang en en monitor zit gewoon in de analoge aansluiting en nu wil ik in plaats van de normale monitor aansluiting ( het blauwe aansluitngsgedeelte op de video kaart ) wil ik mijn lcd scherm ( Ag neovo F15 ) op de dvi-i aansluing aansluiten maar dan gaat nog steeds niet kan iemand mij vertellen hoe ik dit in orde kan krijgen met vriendelijke groet f Matthijssen

Hee Fernando, ik zit met precies hetzelfde probleem als jij! Kan je me uitleggen hoe je het hebt opgelost??
Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan