dvico tvix 6500 herkent harde schijf niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaaptvix

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2011
Hoi

Ik heb gisteren een tweedehands tvix 6500a gekocht. Van de eerste euforie is nog maar weinig over. Eerst films afgespeeld via externe usb schijf. Dat ging perfect.Vandaag maar wat films op de harde schijf gezet van het apparaat.
Dit werkt niet. Ik krijg de melding verbinding met schijf niet mogelijk. De schijf werkt wel al ik hem aansluit met usb op de computer. Ik kan er dan op komen en bestanden opzetten en die ook afspelen. Nu blijft hij hangen als ik films wil afspelen. Ik zie ook nergens deze harde schijf staan. Op het display staat folder.

Ik heb de harde schijf opnieuw geformatteerd. (Snelformatteren) Daarna 3 mappen gemaakt. Video, photo, audio, In de map video heb ik wat video's gezet.

Wie kan en wil mij helpen. Misschien vergeet ik iets heel kleins maar ik kom er zelf niet meer uit.

Jaap

tvix

De handleiding en een firmwareupdate staat in de link.
Zou eerst de manual goed doorlezen en indien van toepassing de firmwareupdate proberen.

Bedankt voor je reactie.. Ik heb de handleiding zo vaak gelezen dat ik hem nu al uit mijn hoofd ken. Ook heb ik de laatste officiële firmware erop staan. In de handleiding staat volgens mij niets over het niet kunnen vinden van de schijf. Maar misschien lees ik er overheen. Op dit moment doe ik een uitgebreide format van de schijf. Duurt wel even.

Ik ben neem ik aan niet de enige die dit probleem heeft. Zou het iets kunnen zijn met het instellen van de harde schijf. Ik ben een behoorlijk noob op het gebied van harde schijven dus elke tip is welkom. Ook als je wat ziet staan in de handleiding waar ik dus overheen heb gelezen laat het weten. Ik raak nu langzaam behoorlijk gerfrustreerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan