DW, missing body tags en .mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

jsaanen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
Goedendag allemaal.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb een website gemaakt met dreamweaver, alle pagina's inmiddels af en met preview klopte alles in firefox en safari dus dacht uploaden.
Nou heb ik een .mac abbo, dus de files allemaal in de site-folder gezet en dan vervolgens via .mac het html bestand proberen te openen. Allereerst viel op dat index.html op de een of andere manier niet in die map stond, terwijl hij wel in de finder staat. Voor de duidelijkheid, op internet in de map sites dus niet en op m'n computer in dezelfde map wel. Vervolgens geprobeerd een andere html pagina te openen, maar dan geeft ie een foutmelding met 'missing body tags'. Nou heb ik alles gedaan in DW, eerst met tabellen creeeren, vervolgens slices importeren, CSS toegevoegd etc... kan het dan zo zijn er geen body tags bestaan?? Ook al ziet alles er prima uit in preview? Ik heb zitten zoeken in de code view en dan zie ik wel ergens body uploading nog iets staan, een afsluitende body tag kon ik zo gauw niet vinden..
Loop nu dus beetje vast. Weet iemand hoe en wat?

Mvgr,

Jop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan