DWL-g520+ werkt niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijonathan

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2011
Berichten
40
Hoi allemaal,

Ik ga mijn oude computer verkopen... Ik heb een clean-install gedaan van Win2k en dan de drivers geïnstalleerd. Dat ging goed tot ik aan de DWL-G520+ begon. Ik heb daar gewoon de software van geïnstalleerd die ik op internet vond. http://drivers.softpedia.com/progDownload/D-Link-DWL-G520-Driver-248-Download-20777.html

Installatie liep goed... Opnieuw opgestart
Maar dan kwam er "Card not found!", rechts vanonder :(

Iemand een oplossing?
Jonathan


O ja, nog vergeten te zeggen.
Heb ook naar rechtermuiknop>Mijn Computer>Beheren>Apparaatbeheer geweest, dan bij de juiste kaart heb ik die installatie ongedaan gemaakt, dan direct naar acties> zoek naar gewijzigde apparaten. Vond hem, selecteerde het juiste INF-bestand, maar dan accepteerde de Win2K dat niet.
 
win2k installeren lijkt me ook echt geen goed idee
Ondersteuning is beëindigd per 13 juli 2010

imho beste oplossing installeer windows xp

ik weet niet hoe oud deze pc is maar als hier nog windows 2000 op hoort te draaien dan kun je het beste de pc gewoon weggooien
 
Laatst bewerkt:
Had die kaart van mijn grootmoeder gekregen en op die PC stond ook Win2K en die was nog veel ouder. Had daar 2K opgezet omdat XP wat daar eerder opstond te traag werkte... Ik geraak die PC wel kwijt op Ebay hoor...
 
Op de website van D-link UK heb ik wel de driver voor de DWL-G520+ gevonden...
Toch bedankt allemaal.
 
O ja, nog vergeten te zeggen.
Heb ook naar rechtermuiknop>Mijn Computer>Beheren>Apparaatbeheer geweest, dan bij de juiste kaart heb ik die installatie ongedaan gemaakt, dan direct naar acties> zoek naar gewijzigde apparaten. Vond hem, selecteerde het juiste INF-bestand, maar dan accepteerde de Win2K dat niet.

Maar je had niet het INF- bestand moeten selecteren, daar kan je niets mee installeren.
INF- bestand is gewoon een INFormatie bestand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan