dwwin.exe & drwtsn32.exe starten tientallen keren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vickiej123

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Hallo!

Ik heb een groot probleem met dwwin.exe & drwtsn32.exe en weet niet wat ik moet doen.
Als ik mijn computer opstart starten deze programma's tientallen keren op en heel snel achter elkaar.
Ik kan niks doen, omdat mijn computer meteen helemaal vast staat.
Het verwijderen van dwwin.exe & drwtsn32.exe heeft ook geen zin, want dan starten mijn programma's niet meer...

WIE KAN MIJ HELPEN??? IK BEN HOPELOOS!!!

Groetjes Vicky

Laatst bewerkt:
Welkom bij Helpmij.nl

Welke Windows versie heb je? Kun je wel opstarten in veilige modus (herstart de computer
en klik op de F8-toets (of de F5)-toets, tot je in het Windows option-menu terechtkomt. Kies hier voor opstarten in veilige modus ), zonder dat al die zaken opstarten?

Als je in veilige modis kunt opstarten:
DWWIN.exe is de Dr. Watson tool. Die houdt je pc in de gaten en wijst erop als er een fout plaatsvindt. drwtsn32.exe is Dr,Watson. Je kan even in het logboek van XP kijken om te kijken wat er precies fout gaat. Met die gegevens kunnen we dan eventueel de oorzaak achterhalen.
Het logboek kan je vinden onder Start-->Configuratiescherm-->Systeembeheer-->Logboeken

Overigens vind ik tientallen keren opstartende programma's ook kunnen duiden op verkeerde zaken op de computer, maar daar weet ik niet genoeg van, dus maar wachten wat de experts hierover zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan