dwwin.exe fout melding bij afsluiten windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonkerg

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Hoi,

Ik krijg bij het afsluiten van mijn pc af en toe (kan ook elke keer zijn maar merk het soms niet, ben niet elke keer bij afsluiten of let niet op) de melding "dwwin.exe, installatie van dll bestand is mislukt" graag als iemand hier iets op weet graag hulp.

Vriendelijke groet,

Geert

Bestandsnaam: Dwwin.exe.
Programma: Dr. Watson.
Beschrijving: een tool om fouten in Microsoft-applicaties te rapporteren en naar Microsoft te verzenden.
Aanbevolen actie: toelaten om deze informatie door te sturen.

Maar hoe je het weg krijg ,geen idee

DWWin is de Error handler van windows XP (evenals NT & 2000) - hij zorgt er voor dat niet de hele windows begint vast te lopen als er een programma even met wat teveel geheugen en dergelijke aan de haal gaat - en wordt daar dus ook enkel voor gebruikt - waarschijnlijk is er een van je andere programma's dat niet wil afsluiten bij het afsluiten van windows de boosdoener- waarvoor dus de Dr watson wordt geladen - aangezien het "Rundll" (om dll's als programma's te starten) wordt afgesloten op dat moment loopt het laden van diezelfde dr watson ook in het honderd. met de jou welbekende foutmelding - ik zou eerlijkgezegd je pc eens scannen op spywares en de programma's die je niet gebruikt deinstalleren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan