DX9 bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

royduin

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Ik heb enige tijd geleden wat zitten rommelen voor DX10 op XP. Jammer genoeg ondersteund niet elk spel dit. Nu wil ik hier weer van af, helaas heb ik de nodige bestanden niet meer en kon ze niet zo 123 vinden..

Ik ben op zoek naar de volgende dll's:
d3d9d.dll
dswaved.dll
dmbandd.dll
dmcompod.dll
dmloaded.dll
dmstyled.dll
dmsynthd.dll
dmscripd.dll
Wellicht weet iemand ze ergens los te vinden.

Tevens, een (her)installatie van dx9 heeft geen effect.

Alvast bedankt!

hoe heb je dx10 dan verwijdert? en heb je dx9 dan ook HELEMAAL verwijdert voordat je deze opnieuw installeerde?

Ik weet dat je met revo unistaller programma's tot het laatste beetje kan verwijderen doordat deze ook echt alles uit het register gaat verwijderen maar probeer dat dan ook eens voor dx9 en/of dx10

Ik heb DX10 (nog) niet verwijderd.. ik hoopte dat bij een installatie van dx9 hij de nodige bestanden overschrijft, maar dit gebeurde niet..

tevens vindt k nergens dx in revo.. ?!?!?

Ik heb DX10 (nog) niet verwijderd.. ik hoopte dat bij een installatie van dx9 hij de nodige bestanden overschrijft, maar dit gebeurde niet..

tevens vindt k nergens dx in revo.. ?!?!?

ja, ik wist ook niet zeker dat revo unistaller direct x zou vinden, normaalgezien is dat ook alleen maar voor programma's.
wel, ik zou direct x 10 toch echt eerst op welke manier dan ook proberen te verwijderen omdat dat de nieuwste versie is en wanneer je een installatie van dx9 uitvoert waarschijnlijk niet alle bestanden worden overschreven omdat dx10 de nieuwste versie is

Is er een uninstall of fix om dx9 weer goed werkend te krijgen?

Heb net al een half uur lopen rommelen met directx uninstall tooltjes.. in dxdiag staat nu "versie 8.1" jammer genoeg krijg ik hem nu niet naar versie 9.0c
Tevens zie ik nog steeds een uitroeptekentje staan bij de dll's uit mijn eerst bericht onder het tab directx in dxdiag..

wie o wie weet hier een oplossing voor???

en gewoon opnieuw installeren helpt niet nadat je met al die tooltjes hebt gedeinstalleerd? :confused:

Zojuist windows opnieuw geïnstalleerd, probleem verholpen :P
Toch bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan