DyFuCa en ISearchTech

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Heb 2 gevallen van Spyware/Adware op m'n PC (gekregen door problemen met Liveupdate van NIS2004: heb verwijderd en opnieuw geprobeerd te installeren maar had denk ik de kabel even los moeten halen:(

Zowel Spybot als Adaware herkennen ze maar ze worden door Spybot niet verwijderd: de programma's lopen al/zijn in gebruik.

Is Spybot opstarten in veilige modus dan de oplossing?
En doe ik dat door Spybot eerst "gewoon" te starten en vervolgens bij het verzoek om opnieuw op te starten door Spybot voor veilige modus te kiezen?
Ik zou anders niet weten hoe ik Spybot moet starten voordat die andere **** wordt gestart!

Start je pc op in veilige modus door met opstarten op F8 te drukken. Start dan adaware en/of spybot. Als dat nog niet werkt, zou je kunnen proberen om in taakbeheer een aantal vreemdsoortige processen te beeindigen.

Helaas

Verwijderen via veilige modus lukt niet: weer de melding dat ze al "in gebruik zijn".

Ik zie in taakbeheer ook geen vreemde processen of taken lopen?:confused:

ASO doet t niet?

Crash,

ik heb me aangemeld bij ASO en van hen een email gekregen waarmee ik mijn aanmelding moet activeren.
Er staan 3 links op voor activeren maar alle3 doen ze t niet. Ligt hun site plat of zo?

Ik kan er momenteel ook niet opkomen, ASO ligt even plat.

Vanwege updates hoor ik net.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan