PatrickStel
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 mei 2015
Hey,
Ik zit echt helemaal vast op een bepaald punt.
Ik heb namelijk het volgende:
In het formulier vul ik in ThuisScore en UitScore (2-0)
Dan komen er een aantal velden actief "Surname, ScoreTime, Penalty, OwnGoal, Assist"
In het geval van een 1-0 overwinning is het geen probleem daar heb ik een Query voor geschreven als volgt.
Zoals in de query staat is het veld cmScoreName1 maar als er dus een 2-0 overwinning is dan moet de Query eigenlijk aangepast gaan worden zodat hij niet alleen de info van het 1ste doelpunt wegschrijft maar ook van het 2de doelpunt.
Ik heb het geprobeerd met een Select Case aan de hand van de uitslag, maar die springt natuurlijk direct naar Case 2 in dit geval.
Ik heb het ook geprobeerd met een DoUntil functie dat hij dan als het ware door de Select Case heen stapt maar dit werkt ook niet.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Met vriendelijke groet,
Patrick
Ik zit echt helemaal vast op een bepaald punt.
Ik heb namelijk het volgende:
In het formulier vul ik in ThuisScore en UitScore (2-0)
Dan komen er een aantal velden actief "Surname, ScoreTime, Penalty, OwnGoal, Assist"
In het geval van een 1-0 overwinning is het geen probleem daar heb ik een Query voor geschreven als volgt.
Code:
dbs.Execute " INSERT INTO tblMatchPlayer " _
& "(MatchID, PlayerID, SubstituteID, PositionID, Surname, ScoreTime, RedCards, YellowCards, Substitude, Penalty, OwnGoal, Assist) VALUES " _
& "(" & Me.MatchID & ", '', '', '', '" & Me.cmScoreName1 & "', " & Me.tbScoreTime1 & ", '', '', '', " & Me.cbPenalty1 & ", " & Me.cbOwnGoal1 & ", '" & Me.cmAssist1 & "');"
Zoals in de query staat is het veld cmScoreName1 maar als er dus een 2-0 overwinning is dan moet de Query eigenlijk aangepast gaan worden zodat hij niet alleen de info van het 1ste doelpunt wegschrijft maar ook van het 2de doelpunt.
Ik heb het geprobeerd met een Select Case aan de hand van de uitslag, maar die springt natuurlijk direct naar Case 2 in dit geval.
Ik heb het ook geprobeerd met een DoUntil functie dat hij dan als het ware door de Select Case heen stapt maar dit werkt ook niet.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Met vriendelijke groet,
Patrick