Dynamisch bereik kopieeren naar nieuw tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferdel

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2014
Berichten
5
Hallo,

Ik ben bezig met een sheet waarbij ik op basis van een bepaalde waarde in kolom A alle regels vanaf deze waarde t/m de laatste lege regel in kolom A gekopieerd worden naar een nieuw werkblad en dan onder de laatste gevulde regel op het nieuwe werkblad. Zou iemand mij hier mee kunnen helpen, kom er echt niet uit...

Alvast bedankt, gr,

Ferdy

Bekijk bijlage Voorbeeld.xls
 
Zou je iets meer informatie kunnen geven over het gewenste resultaat? Wellicht dat je op een ander werkblad even kunt opstellen hoe het uiteindelijk uit zou moeten komen te zien...?

Ik zou namelijk graag weten waar het voor gaat dienen en wat je er dan mee gaat doen?
Zijn de waarden in kolom A personeelsnummers en dient ieder personeelslid zijn eigen werkblad te krijgen?
Wil je de waarden kopiëren middels een druk op de knop?

Ik hoor het graag.
 
Hallo Remco,

Het betreft inderdaad personeelsnummers, het doel is om middels een macro welke ik handmatig start alle personeelsleden van mijn afdeling op een nieuw werkblad te plaatsen. Het betreft oorspronkelijk namelijk een bestand met een paar duizend personeelsnummers. Er hoeft dus verder niets aan de opmaak te veranderen, alleen op een nieuw blad geplaatst te worden. Had al wat geprobeerd met een array filter maar dat werkte niet omdat het personeelsnummer niet op elke regel terug komt... Zie bijgaand op het 2e tabblad hoe ik t graag zou willen hebben. Waarbij 12345 en 56789 dan de personeelsleden van mijn afdeling zouden zijn.

Gr, Ferdy
Bekijk bijlage Voorbeeld2.xls
 
Oké dat maakt het al duidelijker.

Hoe is te herkennen of iemand van jou afdeling is?
 
Dat staat in een bereik op een ander tabblad A1 t/m A40 bijvoorbeeld van blad 3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan