• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dynamisch dashboard maken (verticaal zoeken?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kriebbel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2010
Hallo,

Ik heb een puzzel waar ik maar niet uit kom.

Ik wil graag een overzicht maken van adressen waarbij inspecties zijn uitgevoerd.
Na de inspectie zijn er een x-aantal dagen tot het moment dat het rapport opgeleverd moet worden.
In de bijgevoegde excel hou ik een overzicht bij van de adressen en inspectiedatum. Hierin is makkelijk te bereken wanneer een rapport te lang ligt (tekst "Melding" verschijnt).

Ik zou graag op een overzichtsblad de adressen (incl. postcode en insp. datum) willen zien die op dat moment de tekst "Melding" in zich hebben. Dit kunnen er vandaag 2 zijn, maar morgen wellicht 5.

Ik heb het vermoeden dat het met verticaal zoeken moet, maar ik krijg de regel er niet goed in.

Wie kan me hier mee helpen?

Bijlagen

Heb je al gekeken naar een draaitabel??

Hierbij een ideetje met een paar hulpkolommen. Deze kunnen eventueel verborgen worden.
Kijk maar of het wat is

Groet

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hierbij een ideetje met een paar hulpkolommen. Deze kunnen eventueel verborgen worden.
Kijk maar of het wat is

Groet

Super!
Ik snap (lang) niet alle formules die er in zitten, en het heeft me dan ook even tijd gekost om 'm te implementeren.
Maar inmiddels werkt het! Heel erg bedankt.

@popipipo; een draaitabel heb ik nog niet naar gekeken, die zijn nieuw voor mij. Wellicht toch maar eens in verdiepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan