janmeesters
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 feb 2007
- Berichten
- 17
Ik wil in een spreadsheet een gegeven plaatsen, wat is opgeslagen in een ACCESS-database.
De sleutel van de tabel uit de ACCESS-database staat in het werkblad.
Voorbeeld:
EXCEL:
Begrotingscode (is sleutel) Vestigingsnaam
CC ???
Ik zou nu in ACCESS het volgende op willen halen:
Begrotingscode Vestigingsnaam
CC Praktijkschool
De naam: Praktijkschool moet nu op de plaats van de vraagtekens komen.
Een soort VERT.ZOEKEN, maar dan rechtstreeks in een ACCES database.
Iemand een idee???
De sleutel van de tabel uit de ACCESS-database staat in het werkblad.
Voorbeeld:
EXCEL:
Begrotingscode (is sleutel) Vestigingsnaam
CC ???
Ik zou nu in ACCESS het volgende op willen halen:
Begrotingscode Vestigingsnaam
CC Praktijkschool
De naam: Praktijkschool moet nu op de plaats van de vraagtekens komen.
Een soort VERT.ZOEKEN, maar dan rechtstreeks in een ACCES database.
Iemand een idee???