• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dynamisch grafiek van gegevens uit verschilende tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

proxis2

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
ik wil graag een grafiek maken waarvan ik de data uit 1 van de andere tabbladen haal.
nu wil ik dus dat ik een soort van keuzelijst heb om te kiezen welk tabblad en welk product op dat tabblad ik in de grafiek laat zetten
ik heb een voorbeeld van het probleem bijgevoegd met daarin uitleg hoe ik het wil hebben, wat ik ook probeer mij lukt het niet...

Bijlagen

Kijk eerst even of hier al een antwoord staat.

Ok, maar zet het er wel even bij, anders gaan mensen op twee plekken aan de slag en daarmee maak je niemand vrolijk.

Ok, maar zet het er wel even bij, anders gaan mensen op twee plekken aan de slag en daarmee maak je niemand vrolijk.

op het andere forum is het verwijderd,

nog over die grafiek, ik probeer het met het maken van een lijst maar ik krijg het niet voor elkaar dus om de gegevens van de tabbladen te krijgen in een grafiek..

in de 2e kolom moet een keuze lijst komen die afhankelijk is van de keuze gemaakt bij machine, punt is dat er dus een keuze gemaakt moet worden, lookup wil dus niet omdat het maar 1 antwoord oplevert en je dus geen keuze hebt

Bijlagen

Laatst bewerkt:
het is me nu gelukt om 2 keuze formulieren te maken

onder machine kies je het de machine.
product is afhankelijk van welke machine je kiest, wanneer je een keuze hebt gemaakt in machine is je product dus beperkt, dit werkt dus.

so far so good..

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan