dynamische achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark Straatman

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
ik ben gek op abstracte foto's, maar ben ze na een uur of 2 al wel zat... ik heb een map met ruim 200 abstracte fotos erin, en ik vroeg me af of ik er een bestand van kon maken, en later de screensaver te laten verspringen naar een andere foto...

is dit mogelijk met een .gif bestand? werkt dat op vista? of is er een ander programma voor nodig?

bedankt alvast ;)

het is precies wat ik zoek, jammer genoeg is de link net weer dood -_-' ik ben nu aan het zoeken op google naar random wallpaper changer, maar 't wiltniet echt lukken... de programma die ik zoek is eentje die de wallpaper veranderd elke 30 min bvb, en degene die ik vind zijn degene die steeds veranderen als ik opnieuw opstart (behalve de jouwe dan)...

nja, ik zoek ff verder (als iemand een proggie heeft, post 't dan :) )

edit: zucht, ik heb er eentje gevonden, maar die accepteert alleen bmp bestanden... de hele colectie omgezet naar bmp, wat blijkt? hij maakt de fotos niet kleiner... ofewel, ik zie alleen de linker bovenhoek...

nja, still searching...

Laatst bewerkt:
Ik vind ze heel mooi maar is dat niet te verwarrend en zwaar voor de pc?

Het is erg zwaar ja. Wil niet zeggen dat je de PC meteen niet kunt gebruiken maar ik zou er wel een goed uitgeruste PC voor gebruiken :).

neenee, gewoon dat om de 5 minuten (bvb) dat ie dan van wallpaper veranderd, alsof je zelf rechtermuisknop, eigenschappen bla bla bla doet ;)

Dat is geen Dreamscene. Kijk dan naar The Webshots Desktop.

Ik zal binnenkort meer informatie over dreamscenes posten.
Ook hoe je ze moet installeren e.d.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan