• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dynamische afbeelding met horizontale afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

steef010

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2011
Hallo experts,

Ik blijf maar fora doorzoeken, maar ik kan niet vinden wat ik zoek.
Sommigen van jullie zullen waarschijnlijk wel de dynamische afbeeldingen kennen, zoals in dit topic:
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...bbelen-waarde?highlight=dynamische+afbeelding
Nu snap ik redelijk deze mannier van verwijzen, zolang de plaatjes maar verticaal staan.
Graag wil ik de afbeeldingen horizontaal naast elkaar zetten, met daarboven een rij met nummers.
Afhankelijk van het gekozen nummer, wil ik dan het plaatje hebben.
Ik had graag een voorbeeld willen bijvoegen, maar ik krijg telkens een foutmelding (bestand van 13kb).

Op blad 1 staat in J6 een vervolgkeuzelijst. In deze lijst staan de nummers 30 t/m 32.
Op blad 2 staan in B9 t/m D9 diezelfde nummers 30 t/m 32.
Op blad 2 staan ook in B10 t/m D10 de bijbehorende afbeeldingen.
Als in J6 wordt gekozen voor nummer 30, dan moet ik op blad 2 het plaatje uit B10 hebben. Als in J6 wordt gekozen voor nummer 31, wil ik het plaatje uit C10 hebben, enz.

Bovendien worden er op blad 2 nieuwe nummers en afbeeldingen toegevoegd. De nummers komen in rij 9 te staan van blad 2 en de afbeeldingen komen in rij 10 te staan van blad 2.

Ik hoop dat het zo duidelijk is wat ik bedoel en dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan