• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dynamische grafiek met #N/B zodat de grafiek stopt

• Onderwerp starter Onderwerp starter MCF
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MCF

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2014
Ik wil graag een tabel maken welke automatisch stopt wanneer het er een foutmelding in de tabel staat. (#N/B)
door deze foutmelding ipv waarde 0 stopt hiermee mijn lijn op de waarde welke de laatste is in de tabel.

in de bijlage mijn bestand.

in blad1 wordt gewerkt. Hierin wordt per week de stand ingevuld. (deze fictief denken)
in blad2 worden deze gegevens verzameld voor de grafiek. in deze tabel staan dus ook NB() waarden.
in het blad rapportage staat dan de grafiek, waarin de tabel op blad2 is gefilterd dat NB() is weggelaten. Hierdoor loopt mijn grafiek niet door tot het einde in weken.

Nu wil ik graag weten of dit ook automatisch kan, dat de grafiek doorloopt tot in hoever in blad1 waardes zijn gemaakt.
wie kan mij helpen?

Bekijk bijlage voorbeeld.xlsx

Ik snap niks van je voorbeeld, en sowieso is de layout van je gegevens natuurlijk erg onhandig. Als je op deze manier doorgaat heb je geen flauw idee meer straks welke cellen je waar naar toe moet kopiëren. Ik snap ook niet waarom je dat überhaupt doet...

Ik snap niks van je voorbeeld, en sowieso is de layout van je gegevens natuurlijk erg onhandig. Als je op deze manier doorgaat heb je geen flauw idee meer straks welke cellen je waar naar toe moet kopiëren. Ik snap ook niet waarom je dat überhaupt doet...

ik snap het zelf gelukkig wel, en d.m.v. een macro heb ik het probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan