Dag,
Voor het ophalen van maatwerk gegevens heb ik een "slimme" vragenlijst gemaakt. Afhankelijk van het antwoord ga ik dieper in op een onderwerp of juist door naar een ander.
Bijvoorbeeld:
vraag 1. eet je iedere dag fruit
bij nee: vraag 2. vind je fruit niet lekker etc.
bij ja: naar vraag 5. eet je iedere dag groente
De vragen en volgorde heb ik al ontworpen. De vragen, de antwoorden en de "route" staan nu in separate tabellen. Tevens heb ik 1 tabel waarin ik alle gegevens wil wegschrijven. Dus per vraag ja, nee of niks invullen (want bij vraag 1 "Ja" leidt tot niet invullen 2, 3 en 4).
Dit alles moet in een overzichtelijk formulier komen, waarbij alleen relevante vragen getoond worden. In een andere aanpak (waarbij ook informatie-afhankelijk vervolgvragen worden gesteld) heb ik gebruik gemaakt van niet-afhankelijke keuzelijsten met daaronder een gebeurtenisprocedure als volgt:
Private Sub Keuzelijst4_Click()
Me.Keuzelijst6.Requery
Me.Keuzelijst6.Value = ""
Me.Keuzelijst8.Requery
Me.Keuzelijst8.Value = ""
Me.Keuzelijst89.Requery
Me.Keuzelijst89.Value = ""
Me.Keuzelijst91.Requery
Me.Keuzelijst91.Value = ""
Me.Keuzelijst93.Requery
Me.Keuzelijst93.Value = ""
Me.Keuzelijst95.Requery
Me.Keuzelijst95.Value = ""
End Sub
Nu werkt dit niet (meer) voor de huidige toepassing...iemand ideeën hiervoor? Wellicht is er vanuit een ander onderwerp (nog niet kunnen vinden na enkel uren zoeken) een oplossing/idee voor.
Alvast bedankt!
Voor het ophalen van maatwerk gegevens heb ik een "slimme" vragenlijst gemaakt. Afhankelijk van het antwoord ga ik dieper in op een onderwerp of juist door naar een ander.
Bijvoorbeeld:
vraag 1. eet je iedere dag fruit
bij nee: vraag 2. vind je fruit niet lekker etc.
bij ja: naar vraag 5. eet je iedere dag groente
De vragen en volgorde heb ik al ontworpen. De vragen, de antwoorden en de "route" staan nu in separate tabellen. Tevens heb ik 1 tabel waarin ik alle gegevens wil wegschrijven. Dus per vraag ja, nee of niks invullen (want bij vraag 1 "Ja" leidt tot niet invullen 2, 3 en 4).
Dit alles moet in een overzichtelijk formulier komen, waarbij alleen relevante vragen getoond worden. In een andere aanpak (waarbij ook informatie-afhankelijk vervolgvragen worden gesteld) heb ik gebruik gemaakt van niet-afhankelijke keuzelijsten met daaronder een gebeurtenisprocedure als volgt:
Private Sub Keuzelijst4_Click()
Me.Keuzelijst6.Requery
Me.Keuzelijst6.Value = ""
Me.Keuzelijst8.Requery
Me.Keuzelijst8.Value = ""
Me.Keuzelijst89.Requery
Me.Keuzelijst89.Value = ""
Me.Keuzelijst91.Requery
Me.Keuzelijst91.Value = ""
Me.Keuzelijst93.Requery
Me.Keuzelijst93.Value = ""
Me.Keuzelijst95.Requery
Me.Keuzelijst95.Value = ""
End Sub
Nu werkt dit niet (meer) voor de huidige toepassing...iemand ideeën hiervoor? Wellicht is er vanuit een ander onderwerp (nog niet kunnen vinden na enkel uren zoeken) een oplossing/idee voor.
Alvast bedankt!