Eén invulveld van contactformulier komt niet terug in e-mail info-aanvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarlaBrand

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2014
Mijn vraag gaat om de site: www.fse-turnstiles.com.
Als bezoekers van mijn site het contactformulier invullen en aan mij verzenden komt het veld 'bedrijfsnaam' niet door. De rest wel.
Ik kom er maar niet achter wat er mis is. Moet ik toch in de body zoeken, of zou het ook in de mailhandler.php kunnen zitten of forms.js
(site is een gekochte template die ik zelf heb aangepast in Expression Web)
Wie heeft er een tip?
gr. Carla

Wanneer er op de knop wordt geklikt voor verzenden wordt er een JavaScript aangeroepen.
Ik kan zo niet zien wat er in het JavaScript gebeurd maar ik heb het sterke vermoeden dat er vervolgens ook weer een stukje PHP aangeroepen wordt.

Je formulier ziet er vrij goed uit dus het ligt voor de hand te gaan zoeken vanaf het javascript (waar we geen inzage in hebben) en dan verder.

In de content sectie staat een div die niet helemaal af is, ( <div class="container_12" ) de ">" ontbreekt.
Corrigeer dit even. Ik verwacht niet dat dit het probleem veroorzaakt maar onmogelijk is het ook niet.

Inmiddels heb ik in de mailhandler.php twee dingen aangepast en nu krijg ik wel het veld bedrijfsnaam door maar wat degene dan invult, verschijnt niet. Weet iemand waar dat zit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan