Dag allemaal,
Voor onze loonadministratie heeft elke werknemer een persoonlijk exceldocument.
Wegens nieuwe afspraken moet er extra info worden verzameld.
Dit willen we realiseren in een nieuw tabblad.
De werkwijze die ik hoop te vinden gaat als volgt:
Ik maak dit nieuwe tabblad volledig in orde met alle formules erop en eraan in één van de loondocumenten
Via een script kan ik dit specifieke tabblad met inhoud kopiëren naar de 100 andere documenten zonder deze één voor te moeten openen en de actie copy en paste hoef uit te voeren.
Alle loondocumenten staan in één folder en de naam van elk bestand begint met "loondocument - ". Dus dit zou ik kunnen gebruiken om het script duidelijk te maken bij welke documenten deze actie moet uitgevoerd worden.
Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen en nog meer hoop ik dat er een oplossing bestaat voor dit probleem.
alvast veel dank voor jullie interesse in dit issue,
vriendelijke groet,
Marc
Voor onze loonadministratie heeft elke werknemer een persoonlijk exceldocument.
Wegens nieuwe afspraken moet er extra info worden verzameld.
Dit willen we realiseren in een nieuw tabblad.
De werkwijze die ik hoop te vinden gaat als volgt:
Ik maak dit nieuwe tabblad volledig in orde met alle formules erop en eraan in één van de loondocumenten
Via een script kan ik dit specifieke tabblad met inhoud kopiëren naar de 100 andere documenten zonder deze één voor te moeten openen en de actie copy en paste hoef uit te voeren.
Alle loondocumenten staan in één folder en de naam van elk bestand begint met "loondocument - ". Dus dit zou ik kunnen gebruiken om het script duidelijk te maken bij welke documenten deze actie moet uitgevoerd worden.
Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen en nog meer hoop ik dat er een oplossing bestaat voor dit probleem.
alvast veel dank voor jullie interesse in dit issue,
vriendelijke groet,
Marc