E-ATX behuizing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

murtie

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
beste leden,
ik was net achter gekomen dat de asus rampage 3 extreme een e-atx moederbord is.
kan de thermaltake v9 black edition deze ondersteunen?

Staat niet bij de specs.......dus ik vemoed van niet:

LINK

Ik denk dat er niet veel midtowers zijn met e-atx support.....

Vind ik wel jammer . Ik had net een asus rampage 3 extreme aangeschaft en wou het in de Thermaltake V9 black edition monteren.
Kunnen jullie me dan helpen welke miditowers modellen deze moederbord ondersteund.

E-ATX is Extended-ATX, als ik me niet vergis een extra groot moederbord.

Dat had ik later pas gemerkt . Ik dacht dat deze standaard ATX was. Heb me vergist .
Nu wil ik deze Asus R3E niet in mn kast laten blijven voor nix. Het is helemaal nieuw en ongebruikt met alle accessoires.
Wat kunnen jullie aanraden voor een behuizing als midtower. of moet het perse grotere zijn.
Anders verkoop ik deze bord wel .

Cooler Master HAF 922 zal wel lukken denk ik met eatx.
wat vinden jullie?

Word niet officieel ondersteund,alhoewel het bij sommigen gelukt is,zijn er ook die problemen hadden,bijv. met het monteren van de cpu koeler......zelf zou ik opteren voor een kastje waar e-atx in de specs staat,zoals DEZE
Er zijn er vast nog andere te vinden als je een beetje rondzoekt....

Type,afmetingen en gewicht zijn hetzelfde......maar dit staat onder de foto's bij Alternate: "afbeelding kan van het origineel afwijken"........

Ik gebruik zelf de Tempest Evo van NZXT, ondersteund ook E-ATX. De HAF serie zou ik niet nemen, zijn leuke kasten, maar vind ze te lomp, de voorkant is een en al plastic en vind ze lelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan