E-book informatie gevraagd a.u.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje over het maken van een e-book. Het is mijn eerste e-book dus ik weet niet zo goed wat erin moet buiten het verhaal en dat je het kan maken in Word. Moet er iets speciaals ingezet worden? Moet ik rekening houden met bepaalde regels? Wat moet ik erin zetten en doen voor die eventueel online te verkopen als ik dit zou doen?

PS : Uiteraard weet ik dat je dit kan vinden via Google maar helaas is de uitleg altijd in het Engels en Engels is men sterkste kant niet

Dank u wel allemaal :thumb:

Hallo Dizzyboy97, wat moedig van je om dit te doen. Wellicht vind je in het onderstaande wat je op het goede spoor zet.

Hoe het verder moet lees je daar. Klikje

Het programma Sigil als je daar op bent moet je even op het tabblad downloads klikken want dit programma kun je gebruiken om e - Books te maken.

Dit is zelf doen. Er zijn ook wel professionele programma's maar daar moet je vaak voor betalen. Ook kun je nog wel iets met een IPAD.

En volgens mij kun je met iworks van apple ook zoiets maken. Klikje om even door te lezen.

Hoop dat je er wat aan hebt en dus nu ook met Nederlandstalige uitleg. ;)

Bedankt voor de uitleg en het handig programmaatje. Helaas heb ik geen Ipad maar dat geeft niet. Ga er meteen mee aan de slag :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan