e-book readers

Status
Niet open voor verdere reacties.

chivado1

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Ik begin net met e boeken te lezen, maar kom er achter dat er diverse formaten zijn.
Is er een programma die alle extensies kan lezen zoals Epub, CBR en PDF enz.

Alvast bedankt.

Nou, wampier, toch niet helemaal mee eens:

Je moet een Reader installeren, & die werkt vanaf dan alleen & uitsluitend op de computer (tablet, blabla,..) waarop je de Reader hebt geinstalleerd.

Vraag maar na bij Adobe, Microsoft,...

Laatst bewerkt:
Ik begrijp de opmerking niet helemaal. Hij vraagt een programma dat alle extensies kan lezen. Bovendien kan calibre gewoon conversies doen. Dus je kunt via calibre CBR omzetten in epub e.d. (hoewel CBR volgens mij grafisch is).

Waar jij op doelt is de copieerbeveiliging, maar dat is niet gerelateerd aan het format, per se. De formaten kunnen gelezen worden en geconverteerd met calibre. Beveiligd materiaal is afhankelijk of je ook de plug-ins voor de beveiliging hebt geïnstalleerd. Echter is dat een beperking van de beveiliging, niet het formaat of het programma.

Ik zie een vraag over formaten... ik zie een antwoord met programma en dan zie ik een weerlegging van dat antwoord dat dat uitsluitend op het geïnstalleerde apparaat werkt. Ik weet niet of ik het fout zie, maar dat was de vraag toch niet? :)

@ Wampier: Ah... ik was dus niet de enige
:)

Laatst bewerkt:
Ik zie een vraag over formaten... ik zie een antwoord met programma en dan zie ik een weerlegging van dat antwoord dat dat uitsluitend op het geïnstalleerde apparaat werkt. Ik weet niet of ik het fout zie, maar dat was de vraag toch niet? :)

@ Wampier: Ah... ik was dus niet de enige
:)

Jaja,..: Wat ik bedoelde was dat als je een boek inlaad in een Reader (Lezer), ongeacht het formaat, dat die dan daarin vast staat!

DUS: Heel erg opletten welke Reader (Lezer) je kiest!

Moet ik daar nog een N.B. ( Nota Bene ) voor zetten?..

;) Eigenlijk geen KnipOog...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan