E-commerce website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Berichten
4.466
Vraag aan de website experts.

Mijn zoon wil een site opzetten, zoals "marktplaats.nl".Natuurlijk in mindere mate.

Nu is zijn vraag, hoe doe ik dat. Wordt daar gewerkt met Acces,SQL, Kortom, wat zijn de modules enz.. die hiervoor moeten gebruikt worden. Hoe kan hij via, dus een link, in de database komen ed...
Zijn er misschien cursussen hiervoor? Want,hij of ik ken niets van SQL. Acces zou geen probleem voor mij mogen geven, maar HOE.
 
ik snap het probleem dan niet.

oscommerce is een programma waarmee je een site maakt. tenminste: de site wordt door het programma gemaakt, jij kan een layout uitzoeken en dingen toevoegen. wat is dan nog het probleem?
 
Geplaatst door jbrderksen
ik snap het probleem dan niet.

oscommerce is een programma waarmee je een site maakt. tenminste: de site wordt door het programma gemaakt, jij kan een layout uitzoeken en dingen toevoegen. wat is dan nog het probleem?

Ik ga dat even voorleggen aan mijn zoon

Bedankt :thumb:
 
Ik heb dit doorgespeeld naar mijn zoon. Echter, op oscommerce, vindt hij de layouts niet naar zijn zin. maw.
Hij wil dus een layout zoals marktplaats.nl. (hij is nogal eigenzinnig) en wil dit zelf maken.

Rest dus de vraag, hoe ?? (zie eerste bericht)
 
Geplaatst door JPeetje
Met een server-sided scriptingtaal zoals PHP / ASP.

Ok dat snap ik ook. Maar de boekjes die je vind zijn nogal summier. Daarom de vraag, zijn er geen echte cursussen, aan te kopen of te downloaden.

Een site opzetten zoals "marktplaats.nl" lijkt mij geen sinecure.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan