E en F station nemen geen lege cd's aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

trien

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Hallo,

Ik heb er al een tijdje problemen mee, heb ook al vele oplossingen geprobeerd (windows 98 overschreven, lens gepoetst, nieuwe cd's gekocht), maar het berichtje 'geen toegang tot E, apparaat is niet klaar' blijft maar komen!

Zou het een software-probleem zijn? Het gekke is dat hij wel gekochte cd-roms aanneemt, onlangs nog de nieuwe van dale cd-rom gekocht, en geen enkel probleem.
Als ik een lege cd in het E-station steek, dan probeert hij te lezen, stopt weer even, probeert weer te lezen, stopt weer even, en zo gaat dat maar door.
Ondertussen crasht mijn pc om de haverklap, zelfs schijfcontrole krijg ik niet meer uitgevoerd.

Kan iemand mij ajb een tip geven?

Ik werk met windows 98 en easy cd creator en adaptec direct cd (zojuist op downloads.com heb ik wel héééél negatieve feedbacks gelezen over adaptec).

groetjes van trien

Hallo,

Ja, toen was het ook al aan de gang. Maar er is nog steeds geen oplossing. Integendeel, het gaat van kwaad naar erger. De pc crasht nu ook om de haverklap, en soms lukt het zelfs niet om hem uit te zetten met ctrl-alt-del, en dat gaat toch niet de goeie kant op.

Kan ik trouwens een ander software-programma ergens op het net vinden in plaats van adaptec direct cd en easy cd creator, want die twee programma's vertrouw ik langs geen kant meer. Liefst gratis, de hardware heb ik op mijn pc staan, en daar is volgens mij niks mee aan de hand.
groetjes van trien

Je kan dan beter daar weer een berichtje plaatsen.
Zo komt je vraag weer boven in de lijst te staan en kunnen de mensen zien wat er al geprobeert is.;)

cd

Beste trien

volgens mij vergis je je van cd romaanduiding bij adaptec?
je kan daar nml je cdschrijver aanduiden.
kijk in de verkenner als je je lege cd's ziet staan en dan weet je welke cdrom je moet instellen bij het branden?

mvg

jean

je mag inderdaad gewoon verdergaan in het topic waar je begonnen bent.

deze gaat dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan