E-mail account exporteren Outlook XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiempie

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2000
In Outlook 2000 is het mogelijk om het e-mailaccount te exporteren (extra/opties/accounts/knop exporteren) naar een andere partitie of een verwisselbaar medium.

Het betreft de gebruikersnaam, pop3, smtp, wachtwoord etc, zodat je ingeval van herinstallatie deze gegevens met één klik kunt importeren, het bespaart werk en onnodige vergissingen.

Gisteren wilde ik voor iemand het e-mail account van OUTLOOK XP exporteren naar een floppy, voor eventueel toekomstig gebruik, maar ik kan de knop EXPORTEREN niet vinden.

Voor de goede orde, ik heb het niet over de e-mailberichten, agenda etc. Het gaat dus om het account zelf.

Wat zie ik over het hoofd?

Bij voorbaat dank,
Wiempie

Je ziet nix over your head.
Om veiligheidsredenen is het exporteren van accountsgegevens niet meer mogelijk in deze versie.

e-mail account backup

Teun,
Hartelijk bedankt voor de snelle reactie. Ik vind dit geen verbetering, zeker omdat mensen hun wachtwoord soms gewijzigd hebben en vaak slordig omgaan met de gegevens, áls ze het nieuwe wachtwoord al hebben genoteerd. Tsja, en ik dan maar hopeloos trachten de internetverbinding tot stand te brengen. Mag je alsnog de helpdesk bellen.

Tsja .....

Ook ik vergeet wel eens een wachtwoord.
Wie zijn billen brandt ........
Gelukkig komt het steeds minder voor en ik bewaar ze dan ook 'veilig' (dus buiten mijn pc-omgeving)
Er zijn overigens ook programma'tjes voor om wachtwoorden te beheren. Ik maak daar (ook uit wantrouwige overwegingen) overigens geen gebruik van.

Groet, Teun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan