e-mail account instellen in internetopties

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.baart

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Sinds ik een nieuwe provider heb is het vakje onder internet opties - programma's - e-mail leeg Ik kan dus outlook express niet meer opstarten via de werkbalk IE. Ik kan wel outlook express apart opstarten. Maar dit is wat omslachtig. Hoe kan ik dit oplossen

Rechtsklikken op de taalbalk en aanpassen aanklikken.
(lukt niet overal op de balk) Daar kun je dan het envelopje toevoegen. Misschien werkt het zo wel.
Overigens vreemd dat onder programma's niets staat.
Normaal staat er MSN, Hotmail en OE. Staan ze er alle 3 niet?

Laatst bewerkt:
het envelopje staat er wel. Wanneer ik daar op klik heb ik 4 keuzes waaronder email lezen klik ik daarop dan gebeurt er ....NIETS. Onder extra- internet opties - programma's staat het vakje e-mail leeg. Er zijn ook geen keuzes wanneer ik op het zwarte pijltje klik.

Je zou zeggen dat het aan een koppeling ontbreekt.
Heb je misschien een progje in huis die dit controleert?
Norton Systemworks o.i.d.?

Dat is jammer.
Het lijkt mij dat er een link niet goed is.
Ik kan me niet voorstellen dat dit aan je nieuwe provider ligt tenzij deze ook in die balk iets neer heeft gezet en er iets is misgegaan.
Welk systeem heb je eigenlijk?
Met XP kun je simpelweg een icoontje onderin je taakbalk zetten. Ik dacht dat dit met 98 ook kon.
Dat gaat net zo snel.

Zelf heb ik het nooit hoeven doen maar in Software zie ik Internet Explorer staan met de mogelijkheid te wijzigen of te verwijderen. Gezien de reacties denk ik niet dat er een andere oplossing inzit :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan