E-mail accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dingeman

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Hoi,

Sinds kort ben ik in het bezit van een laptop. Deze is via een draadlze router verbonden met mijn vaste pc.

Is er een extra account nodig op mijn laptop om berichten te versturen/ontvangen of stuurt de standaaraccont deze naar beide pc's?

Dezelfde vaag gaat voor mijn virusscanner, moet ik daar iets extra's voor doen?

m vr gr,

D. Schellings

Waarschijnlijk zal je even moeten kijken of je nu al gewoon je e-mail kan ontvangen in Outlook?

Je kan even kijken bij ( uit me hoofd ) Extra> Acountopties> Even kijken of daar al een acount staat?

suc6:thumb:

email

Hoi,

Naar het schijnt kan ik gewoon mail op de lap ontvangen, maar of de virusscannerook werkt op een lap?

Re: email

Naar het schijnt kan ik gewoon mail op de lap ontvangen

En je kan dus ook versturen dan neem ik aan?

maar of de virusscanner ook werkt op een lap?

Dat weet ik even niet zo zeker ik denk het wel. Welke heb je?

Even terug op de vraag: Kan je nu ook nog gewoon op die andere pc alles doen versturen en ontvangen?

Ik heb Mcaffee internetsecurity, Ik heb hem wel op de lap geinstalleerd, maar of hij correct werkt?? Ik hoop van wel, die dingen zijn ook goed aan de prijs.

na bericht

enja, ik kan nu, met maar een account, op beide pc's besturen.

Wel heel raar, gooi ik een bericht weg op mijn laptop, blijft het nog wel staan op de vaste pc. En andersom.

Ook een beantwoorde mail of geopende blijft op de andere pc ongewijzigd.

Eigenlijk zou zoiets toch te synchroniseren moeten zijn volgens. De synchronisatie van outlook werkt in ieder geval niet.

Dingeman alvast voor de volgende keer je ook even de knop Aanpassen gebruiken hiervoor dan hoef je neit telkens nieuw bericht te doen is iets makkelijker ;). Rechtsonder een bericht.!

Ja die dingen zijn duur. Scan is op virussen zou ik zeggen.;) Kan je het gelijk zien.

Natuurlijk blijven de mails op beide staan.

Als je dit wil zodat je bij de ene een mail verwijdert deze op de ander ook weg is moet je een netwerk maken.

Ik werk momenteel op de manier zoals jij werkt.
Laptop en pc afzonderlijk van elkaar op het net.

Ik heb wel een backup progje voor outlook-expres dat alles in 1 map zet.
Deze map kopieer ik regelmatig van mijn pc naar mijn laptop zodat ik hier ook mijn mail kan op lezen.

In xp zit wel een optie om te syncroniseren.

Ja, ik denk dat deze manier van werken mij ook wel aanstaat. Nu alleen de vraag nog of de virusscanner ook naar behoren wekt.

Maar alvast hartelijk beankt voor je moeie om te antwoorden!

Waarom zou de virusscanner niet werken, die kan je nog op 100 andere pc's installeren.

Probeer even te updaten.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan