E-mail adres aanklikken in website werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hartkamp

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2005
Als ik in een website het e-mail adres aanklik krijg ik iets van "dat hij het niet kan uitvoeren omdat outlook express niet goed is geinstalleerd"
Ga ik toch door dan opend hij zo'n 43 website pagina's kris kras over elkaar heen, met in de adresbalk het e-mail adres? Ze een voor een wegklikken doe ik maar niet dus wordt het resetten van de PC.
Het gaat om het besturingssysteem Windows Vista Basic op mijn laptop Toshiba Satellite.

Hoi !

Begrijp niets van je vraag !

In Vista bestaat geen Outlook Express, alleen maar Windows Mail !

Hoe kun je dan een melding van: "OE-fout " krijgen ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Begrijp niets van je vraag !

In Vista bestaat geen Outlook Express, alleen maar Windows Mail !

Hoe kun je dan een melding van: "OE-fout " krijgen ?

Greetz,

Harry.

Misschien bedoelt TS dit:

Wanneer op de Vista PC ook het volledige Office pakket is geinstalleerd, dan gebeurt dit ook. heb hetzelfde probleem.
Ik gebruik alleen Windows mail, maar wanneer ik ergens op b.v. een website een email-adres aanklik, opent de Wizard om Outlook 2007 te configureren.
En dat is nou net wat ik niet wil, ik wil dan gewoon Windows Mail zien, maar ben er ook nog niet achter hoe ik dat moet instellen...

Hallo,

Is Windows mail je standaard emailprogramma?
Zo niet, stel Windows mail dan als standaard in.
Ga dus naar standaardprogramma's in het menu "start" en dan aan de rechterkant en dan naar programmatoegang en standaardprogramma's instellen en dan naar aangepast!

Geluk ermee

Laatst bewerkt:
Windows-mail staat als standaard ingesteld en het andere op "aangepast'' maar hij springt nog steeds in de fout.
Dat wil zeggen bij het twee maal aanklikken van een e-mail adres op een webside opend hij +/- 43 vensters.

Het lijkt wel alof je niet op een emailadres klikt, maar op een link met vele popups die er uit ziet als emailadres.

Krijg nu de melding: Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard-e-mailclient niet juist is geïnstaleerd.
Windowsmail als standaard en het ander als aangepast ingesteld en toch weer 43 schermpjes.

De standaard emailcliënt is kennelijk niet juist geïnstalleerd. Wat bedoel je met "het ander als aangepast ingesteld"? Je moet alleen Windows mail selecteren.
Je kunt kijken, of Windows mail je standaard emailprogramma is door naar Windows Mail te gaan, vervolgens te klikken op extra, dan naar opties, vervolgens kun je op het tabblad algemeen zien, wat je standaard emailprogramma is. Vervolgens ga je (ook) in opties naar het tabblad verbinding en kijkt of Windows Mail dezelfde internet instellingen als Internet Explorer gebruikt, is dit niet zo, dan wijzigen.

Eureka!?
Hij doet het. Vraag me achteraf niet hoe, maar na alle hierboven gegeven raadgevingen te hebben opgevolgd is het gelukt en opend hij keurig een e-mail venster.
Iedereen bedankt voor de inspanningen en energie hierin gestopt.:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan