e-mail adres automatisch aan contactpersonen toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb in outlook 2003 ooit eens ergens in kunnen stellen dat als ik een ingekomen mail beantwoord, dan wordt dat e-mail adres automatisch aan mijn contactpersonen toegevoegd. Ik ben nu al een heeeele tijd aan het zoeken, maar ik vind nooit meer waar en hoe dat ging:( Iemand?
mvrgr. Kanyarat.

Tig keer in gekeken. Bij extra>opties>verzenden/ontvangen staat doe optie niet. Zie ik nu de hele tijd iets over het hoofd:confused:

denk dat je bij tabblad algemeen kijkt daa staat verzenden/ontvangen

als het goed is heb je ook een tabblad" verzenden (bij opties onder verbinding)

daar dan?

Onder extra>opties> staat helemaal geen tabje verbinding. office outlook 2003. Ik geloof dat ik gek wordt:p

als je dat niet hebt dan is het mischien mogelijk dat je dat wanneer je iemand beantwoord en je tekstvel is open om hem te mailen dat het daar bij opties staat

is maar een idee van me

anders moet ik je verder schuldig blijven

Toch vreemd he, maar ik denk dat ik heel volhoudend iets simpels over het hoofd blijf zien:o In ieder geval bedankt voor de moeite!
groet kanyarat.

ja wel vreemd

ik snap alleen niet waarom het bij mij wel kan

ik mheb een tabblad verzenden en daar staan 5 mogelijkheden waaronder:beantwoorden aan adresboek toevoegen

iemand anders een idee????

Het is verder niet zo spannend hoor, maar het is zo irritant als je ooit eens iets gedaan hebt, en je kan het nooit meer terug vinden.

Waarschijnlijk heb je dat in Outlook 2000 gedaan,. In Outlook 2003 schijnt het niet mogelijk te zijn.

Ik was het forum is aan het doorspitten omdat ik ook deze optie altijd had ingesteld staan, na wat pc problemen was de optie weg...

Kleine aanvulling in deze treat: (Over outlook 2003kan ik niks zeggen helaas)
maar zo werkt het voor:

Outlook 2000

Tool > Option > Preferences > Email Options > Automatically put poeple I replay in to: > aanvinken Contacts.

:thumb:

Wouter

Oplossing vraag

Als je een mailtje opent wat je ontvangen hebt of gaat versturen, kan je op het emailadres gaan staan (eventueel even markeren) en dan verschijnt er een klein figuurtje met een buste van een persoon. Als je hierop rechterklik duwt, komen er verschillende mogelijkheden in een dropdown list. Een van de opties is opnemen in contact personen. Dit is een mogelijke manier om het probleem op te lossen.

WELKOM OP HELPMIJ

denk je dat het nog helpt?

reageren op een topic van een jaar terug?

succes verder op dit forum

Laatst bewerkt:
Is een wat late reactie ind :p

Maar volgens mij toch wel een redelijk goede aanvulling nog voor dit toppic.
Ik ben ook ooit is in dit toppic terecht gekomen na de zoekfunctie.
:thumb:

Wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan