Goedemiddag,
ik kom niet uit het volgende probleem: ik moet een groot aantal mensen een uitnodiging sturen (dit gaat om meer dan 1000 mensen). Ik heb een Excel bestand met daarin alle e-mail adressen.
Nu wil ik deze adressen op een eenvoudige manier in de verzendlijst van outlook krijgen. Is er een eenvoudige manier om dit te doen?
Ik slaag er wel probleemloos in om alle adressen te importeren naar mijn contactboek, maar dan heb ik ze nog allemaal afzonderlijk staan en moet ik ze dus nog apart selecteren. Ik zoek dus naar een manier om een groot aantal adressen makkelijk tot 1 verzendgroep te maken, waarna ik met 1 e-mail alle geselecteerden bereik.
Is dit mogelijk of kan dit niet met een dergelijk groot aantal adressen?
Ik hoor graag jullie tips.
Gr.
Rudy
ik kom niet uit het volgende probleem: ik moet een groot aantal mensen een uitnodiging sturen (dit gaat om meer dan 1000 mensen). Ik heb een Excel bestand met daarin alle e-mail adressen.
Nu wil ik deze adressen op een eenvoudige manier in de verzendlijst van outlook krijgen. Is er een eenvoudige manier om dit te doen?
Ik slaag er wel probleemloos in om alle adressen te importeren naar mijn contactboek, maar dan heb ik ze nog allemaal afzonderlijk staan en moet ik ze dus nog apart selecteren. Ik zoek dus naar een manier om een groot aantal adressen makkelijk tot 1 verzendgroep te maken, waarna ik met 1 e-mail alle geselecteerden bereik.
Is dit mogelijk of kan dit niet met een dergelijk groot aantal adressen?
Ik hoor graag jullie tips.
Gr.
Rudy