E-mail afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

A1MATHIEU

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Geachte lezer.

Ik werk met G-mail en ik heb een nieuwe printer HP 7520 geinstaleerd. Nu wil ik een mail afdrukken.
Ik klik dan op het icoon afdrukken bij de mail in het G-mail programma.
In het venster dat dan links van het scherm verschijnt en waar normaal in de knop "afdrukken" staat, daar staat nu in die knop"opslaan".
Hoe kan ik dit aanpassen zodat in die knop "afdrukken"staat?
Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat mijn dank

Math

Beste A1MATHIEU,

Kan het zo zijn dat de nieuwe HP 7520 printer nog niet als standaardprinter is ingesteld op je computer?

Ik weet niet wat voor besturingssysteem je gebruikt, maar in Windows 8 moet je kijken onder:

Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Apparaten en printers

Dan moet je kijken of er een groen vinkje bij je HP printer staat. Zo niet, dan moet je met je rechtmuisknop op het icoontje klikken en dan aangeven dat dit je standaardprinter moet worden.

Probeer het dan eens opnieuw.

gr Jos

Hallo Jos

Mijn dank voor de snelle reactie. Op mijn PC heb ik Windows XP en op mijn laptop Windows 7.
Op beide heb ik de nieuwe printer als standaard printer ingesteld maar dat mocht helaas niet baten.
Als ik op de knop,waar nu "opslaan" op staat rechts klik dan zie ik in dit menu wel "afdrukken"staan maar dit is niet actief.
Is er nog iets anders wat ik kan proberen?
Ik hoop van wel!

Groetjes Math.

Je hebt neem ik aan wel getest dat hij überhaupt wel print? En is het een draadloze printer?

Als je in gmail wil printen dan kun je in het menu ook een "bestemming" kiezen. Staat je printer daar ook niet tussen? Als dit niet het geval is, dan lijkt mij dat de printer niet goed is geïnstalleerd of goed opgenomen in je netwerk...

Ik wacht je reactie af. Misschien is er iemand anders die nog een oplossing weet.

gr Jos

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Jos,

In welk menu van g-mail kun je een "bestemming" kiezen.
Normaal printen gaat prima en de PC en laptop is draadloos. Dat werkt allemaal goed. Enkel dat probleem met een E-mail in gmail afdrukken.
"bestemming"kiezen in jouw genoemd menu kan ik dan nog controleren.

Groetjes Math

Hoi,

Zodra ik op de printerknop druk krijg ik het volgende menu:

afdrukken.jpg

Gr Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan