e-mail bekijken op andere computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathie

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2003
Berichten
8
goede middag.
hoe kan ik mijn e-mail bekijken via een andere computer.
ik zet de andere computer aan EN DAN?
groetjes mathie
 
In Outlook Express gaat dat zo: In OE/Extra en klik op Accounts en selecteer de account alwaar de post mee wordt opgehaald, klik dan op Eigenschappen en vervolgens op het tabblad Geavanceerd, vink aan bij Bezorging, "Een kopie van berichten op de server achterlaten." Sluit de schermpjes met OK. Zo kan de andere gebruiker/pc ook de post ophalen. Wel zorgen dat de pc's hetzelfde zijn ingesteld.
 
Berichten die je thuis al opgehaald hebt kan je niet meer bekijken.
Als je eenmalig op een andere pc je eigen mail wilt checken kan dat ook via verschillende website's waarvan www.twigger.nl de bekendste is.

Ook in hotmail kan je ervoor kiezen om je pop3 mail op te halen.
Persoonlijk vind ik dat minder omdat ik er niet zeker van ben dat hotmail een kopie op de server achterlaat en van twigger weet ik dat wel.
 
Ik heb een vraagje met betrekking tot het gebruik van Twigger.nl ik zou graag de startpagina (link) willen ontvangen (die met de zeg maar Y letter erop) ik wil tijdens vakantie graag mij email zien maar weet niet meer de startpagina hiervoor.Met Twigger.nl kom ik op alleen spelletjes??? Hoor graag van u ik zou het zeer op prijs stellen als u deze moeite even zoe willen doen voor mij!!


Met vriendelijke groet,
Harmke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan