e-mail bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hallo

ik heb een vriend die heeft een outlook account bij intermail .
nu het volgende er iemand die haar mail kan nakijken op een ander adress weet iemand hoe ik dit kan aan passen zodat hij er niet meer bij kan komen .

en hoe ik dit voor 1 iemand kan laten na kijken en ook geen sms meer krijgt via vodafone

als vast bedankt voor de snelle andwoord

klopt het ook dat je een smsje krijgt bij gmail als je een mail binnen heb . zo ja hoe kan ik dat dan ook uit zetten

Ik heb je vraag 4 keer gelezen, maar ik kan er niks fatsoenlijks van maken.

Formuleer je vraag eens anders.

Ik heb je vraag 4 keer gelezen, maar ik kan er niks fatsoenlijks van maken.

Formuleer je vraag eens anders.

ik heb een acount bij gmail geen probleem alles werkt goed .

nu het volgende kan het zijn dat als er een mail naar de account word gestuurt dat ik dan via me mobiel een bericht krijg dat ik een mailtje heb ontvangen .

gmail loopt met outlook mee dus als ik me outlook opstart krijg ik me mail binnen. kan het zijn dat als er iemand in mijn gmail zit dat hij dit ook kan zien en of uitprinten waar dat hij is en zoja hoe kan ik dit voorkomen .

ik kan me wachtwoord wel veranderen en me gebruikesnaam aan passen maar dan kan de andere persoon ook me wachtwoord weer op vragen en dan komt hij weer in me e-mail wat niet de bedoeling is .of moet ik dan een nieuw account aan maken .met een nieuw gebruikers naam .

wat is wijsheid

Ja je kunt met google alerts op de hoogte worden gehouden van nieuwe emails.

Hoe kom je erbij dat iemand anders je wachtwoord kan veranderen middels de knop 'wachtwoord vergeten'?

En als jij je email middels POP/Outlook binnen trekt kan hij dat alleen achterhalen als hij erg slim is. Hij kan natuurlijk wel zien dat er in de instellingen staat dat "er kan worden opgehaald middels POP".

Ja je kunt met google alerts op de hoogte worden gehouden van nieuwe emails.

Hoe kom je erbij dat iemand anders je wachtwoord kan veranderen middels de knop 'wachtwoord vergeten'?

En als jij je email middels POP/Outlook binnen trekt kan hij dat alleen achterhalen als hij erg slim is. Hij kan natuurlijk wel zien dat er in de instellingen staat dat "er kan worden opgehaald middels POP".

het is zo het gaat om een echtpaar datin scheiding ligt

Oké en beidde partijen moeten dus bij de email kunnen?

Dan is het misschien niet geheel onverstandig om voor beidde partijen een nieuwe account aan te maken i.v.m [misschien] gevoelig materiaal wat je niet bestemd is voor één van de betrokken partijen. En zodoende in één klap van het probleem af te zijn. En alle contactpersonen in 1 x allemaal tegelijk te vertellen dat deze account word opgezegd. En dat partij 1 te bereiken is op ...@... En partij 2 op ....@....

Desgewenst het huidige emailadres nog niet opzeggen maar laten doorsturen naar de meest volwassen persoon van het stel. Zodat er geen misbruik wordt gemaakt van het materiaal in de email. Of doorsturen naar een vriend van beidde die het misschien wil doorsturen naar de juiste persoon. Menselijk filter dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan