E-mail berichten naar mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Von1963

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2006
Berichten
34
Goedemorgen allemaal,

Ik probeer binnen Thunderbird berichten filters aan te maken zodat een e-mail van mijn vriendin in haar desbetreffende map komt.
In Windows mail (bericht regels)weet ik hoe ik dit moet doen. Ik heb gezocht op de website van Mozilla en over Thunderbird, maar ik kan het nergens vinden.
Ik heb een aantal berichten filterss aangemaakt maar de mails komen alsnog in Postvak In te staan.
Heeft iemand een idee hoe dit werkt binnen Thunderbird?:shocked:

Groet Yvon
 
Von, Nog steeds problemene?
Het lijkt me, dat je filter niet juist is aangemaakt.
Als je een filter hebt aangemaakt, moet deze actief zijn, de juiste selectie waarde bevatten en er moet een actie zijn gedefinieerd.
Verder moet een filter voor ieder account dat je hebt in TB opnieuw worden aangemaakt. Het kan dus zijn, wannneer je meer dan een account hebt in je TB, dat de filter voor een ander account is gemaakt dan waarin je message binnenkomt.

JanM
 
Hoi,

Ik heb het een ander doorgelopen en volgens mij moet het nu goed gaan.
Dank je wel. Mocht het alsnog niet werken, dan kom ik wel weer terug, maar zoals ik het nu kan zien is het opgelost.:):thumb:

Thanks
Von
 
Add-on voor filters

Von,
Mooi dat het is opgelost!
Ik wil je daarnaast nog even wijzen op de (recente) add-in voor TB: Mailing List Manager

Vanaf TB 3 verzorgt deze addi-n 'automatische filtering' voor mailinglist berichten, die voldoen aan bepaalde eisen:
In de header (gewoonlijk verborgen voor de mai lezer) moeten extra statements zijn opgenomen zoals:
List-ID, List-SUbscribe, List-Unsubscribe en zo ng een paar.
TB zal dan buttons aanbieden om gemakkelijk de unsubscribe/afmelden van de mailing list. Zeer nuttig
Ook worden de mailing lists in een virtuele folder geplaatst, wat je dan niet meer zelf hoeft te doen!

LET OP het is nog in Beta, maar bij mij werkt het goed!

JanM
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan