Heerovanderveen
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 okt 2009
Ik werk met Outlook 2003, en krijg voor verschillende projecten email binnen. Deze bewaar ik allemaal (gesorteerd) in outlook. Na afloop (en tussentijds) van een project, wil ik alle berichten opslaan op de server, door de berichten in de juiste map te slepen of op te slaan. Zo komt er een datum achter het bestand te staan. Dit is echter de datum op het moment dat ik het berichtje opsla, niet de datum van binnenkomst (over verzending bij uitgaande mail)
En mogelijkheid is, wat overigens geen optie is! ,dat je het berichtje opslaat, wanneer het binnenkomt. Het gaat om behoorlijk wat emailtjes, dus je systeem tijd bij ieder berichtje aanpassen is ook geen optie.
Is er een instelling die de datum kan regelen, of is hiervoor ook een progje dit dat kan regelen, zodat het opgeslagen bestandje/berichtje de datum krijgt van binnenkomst?
En mogelijkheid is, wat overigens geen optie is! ,dat je het berichtje opslaat, wanneer het binnenkomt. Het gaat om behoorlijk wat emailtjes, dus je systeem tijd bij ieder berichtje aanpassen is ook geen optie.
Is er een instelling die de datum kan regelen, of is hiervoor ook een progje dit dat kan regelen, zodat het opgeslagen bestandje/berichtje de datum krijgt van binnenkomst?
Laatst bewerkt: