e-mail bijlagen zijn niet te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zamaro

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
De e-mail bijlagen, zoals pps etc zijn door mij niet te openen.
De beschrijving en de paperclip zijn er wel maar die blijven grijs en zijn niet te beroeren.
e-mail bijlagen met filmpjes etc, zijn wel te openen en spelen gewoon af.

Een cd met programma's die gemaakt zijn met powerpoint (pps) doen het ook gewoon als ik ze aanklik.

Voor alle duidelijkheid, ik heb office 2003 met alle componenten geinstalleerd.
Daarnaast ook powerpoint vieuw 2007 geinstalleerd maar dat hielp verder ook niet,

Wie weet raad?

U krijgt als foutmelding: "Outlook Express heeft de volgende onveilige bestandsbijlagen in deze E-mail ontoegankelijk gemaakt. Gevolg is dat u de bijlage(n) niet kunt openen. Oplossing: Klik op Extra Opties Beveiliging. Daar kan je "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" uitvinken.

Bron: Ooit eens ergens van het web geplukt omdat ik geen zin had om het steeds te typen:p

U krijgt als foutmelding: "Outlook Express heeft de volgende onveilige bestandsbijlagen in deze E-mail ontoegankelijk gemaakt. Gevolg is dat u de bijlage(n) niet kunt openen. Oplossing: Klik op Extra Opties Beveiliging. Daar kan je "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" uitvinken.

Bron: Ooit eens ergens van het web geplukt omdat ik geen zin had om het steeds te typen:p

Ja het is gelukt met de volgende bewerking....
Ga naar uitvoeren en type daar de tekst..regsvr32 ole32.dll
Toen ik dat gedaan had, werkte alles weer.

Mooi, deze opdrachtregel word eigenlijk gebruikt als men niet kan printen vanuit OE dus vandaar dat ik je hem niet genoemd heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan