Sinds kort heb ik gigantisch last van spam (en/of virussen). Een aantal maanden geleden had ik hier ook last van en heb ik bij mijn provider Het Net een abonnement op een spamfilter genomen. Tot drie weken geleden was ik verlost van de vervelende spam, want dat werd in een aparte map geplaatst. Nu krijg ik weer bergen spam binnen, die ondanks mijn filter niet in mijn spambox wordt geplaatst.
Ik kan van deze mailtjes melding maken door het mailtje met header naar een bepaald adres te mailen. Hiervoor moet ik wel een header zichtbaar krijgen.
Ik kan via mijn pop3 account (outlook express) voor zover ik weet geen headers meer te voorschijn toveren. Hetgeen komt doordat mijn virusscanner de mailtjes niet toe laat in Outlook Express. Bij Het Net kan ik helaas via Webmail geen header zichtbaar krijgen. Ik heb hierover zelfs al contact met de helpdesk gehad. Er werd mij toen gewoon gezegd dat dat bij netmail niet mogelijk is. Ze vertelde ook dat ze echt alleen maar wat aan mailtjes hebben waar een header boven staat. Mailtjes zonder header doen ze niets mee.
Heeft iemand een oplossing voor mij?
Groeten,
Mieke
Ik kan van deze mailtjes melding maken door het mailtje met header naar een bepaald adres te mailen. Hiervoor moet ik wel een header zichtbaar krijgen.
Ik kan via mijn pop3 account (outlook express) voor zover ik weet geen headers meer te voorschijn toveren. Hetgeen komt doordat mijn virusscanner de mailtjes niet toe laat in Outlook Express. Bij Het Net kan ik helaas via Webmail geen header zichtbaar krijgen. Ik heb hierover zelfs al contact met de helpdesk gehad. Er werd mij toen gewoon gezegd dat dat bij netmail niet mogelijk is. Ze vertelde ook dat ze echt alleen maar wat aan mailtjes hebben waar een header boven staat. Mailtjes zonder header doen ze niets mee.
Heeft iemand een oplossing voor mij?

Groeten,
Mieke