E-mail! HELP!

• Onderwerp starter Onderwerp starter nikr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nikr

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2005
Hallo, ik heb een vraag over e-mailen.

mijn probleem:

Ik moet ongeveer 12.000 e-mails versturen, die allemaal op 1 site staan <a href="http://www.kngf.nl/index.html?ID=58&levelID=-1&parentID=38&menuID=58&FirstLevelID=3&SecondLevelID=38&PHPSESSID=3cb7c4fe5c94ee8662441e86342120b6">(Dit is de site en klik op zoek, zonder iets in te vullen) </a>.
Er staan daar allemaal adressen, en die wil ik allemaal 1 dezelfde mail sturen.
het liefst wil ik het niet handmatig doen, dan ben ik over 3 jaar nog niet klaar.

mijn grootste dank als dit kan!:)

Nick Roodenrijs.

Ik klik nergens op voordat ik iets meer weet. Sorry.

Ziet er onschuldig uit Elisa.
Gaat over Fysio Therapie.

Zoeken in het register
Op deze pagina kunt u het register raadplegen. In het Centraal Kwaliteitsregister (CKR) van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie zijn fysiotherapeuten opgenomen die voldoen aan de door het KNGF gestelde kwaliteitseisen.

Dank je wel Paul-RT :)
Het zou ook een manier kunnen zijn om veel mensen naar een site te leiden. Vandaar.

Ik zie het. Er staan niet eens e-mailadressen bij.. :8-0:

De heer M.H.A.M. Melkert
Laurentius Ziekenhuis
Monseigneur Driessenstraat 6
ROERMOND
0000-382414

De heer P.K.L. Lariekoek
Laurentius Ziekenhuis
ROERMOND
0000-382414

De heer R.W.H. Melkert
Laurentius Ziekenhuis
ROERMOND
000-382414

Laatst bewerkt:
Nikr

Ik ga een seminar (soort congres) organiseren, voor een nieuwe soort therapie, en nu wil ik al die mensen van die site een mail sturen ( voor de geene die een mail adress hebben) om ze heermee in contact te brengen.

dus het gaat erom dat ik in 1 keer al die mail adressen kan selecteren en ze allemaal 1 dezelfde mail kan sturen.

@ Elisa: Jawel hoor, klik maar een page of 2 / 3 verder.

Je zou dus de data uit die page moeten kopieren, en met een (zelfgemaakte) software alle "@" met bijbehorende tekst eruit filteren.
Dan heb je alle adressen.

Maar ik denk dat dit gezien wordt als versturen van spam.
Ongevraagd stuur je een uitnodiging / reclame voor je congres.:confused:

@ Paul-RT

ja.zover had ik het nog niet bekeken, voor het versturen van spam. maar bedankt.

dat wordt dan handmatig:(

Je zou inlog codes kunnen aanvragen en dan kun je alle email gegevens op vragen op de site, als je zou zoeken naar "email gegevens" dan kun je die namelijk opvragen.
Mischien is dit een oplossing, ipv alle adressen handmatig over te nemen.

Tip; zet alle adressen met een komma gescheiden in het BCC veld. Spamfilters die 12.000 mails moeten doorlezen gaan flink tekeer ;)

Ik denk dat we dat allen we in kunnen vullen.
:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan