e-mail ism adsl

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
5.421
Ik heb hier op een pc adsl aangesloten.
Nu hebben deze mensen een e-mail adres bij 12move.
Ze hebben een adsl verbinding van zonnet.
Wanneer ik nu de e-mail ophaal, krijg ik bij de account van 12move een foutmelding dat het wachtwoord(of inlog naam) niet goed is.
Bij de eigenschappen 12move, heb ik onder het tabblad verbinding. de optie: "Voor deze account altijd deze verbinding gebruiken" aangevinkt, en dan lan-verbinding geslecteerd.
Wat doe ik fout? Alvast bedankt


Greetz Patrick
 
Ik denk een verkeerde account-instelling bij het 12Move-emailaccount.

Groetjes,
Bennie
 
Naar mijn inzien staat alles goed. Pop3, Smtp inlognaam, ww, staan allemaal ingesteld.
De rest van de instellingen zijn hetzelfde als bij de zonnet account. En deze werkt wel.
Nog suggesties?

Greetz Patrick
 
Moet je met adsl niet het emailadres van je provider gebruiken?

Toen ik bij planet zat (adsl) kon ik mijn emailadres van Het Net ook niet meer gebruiken. En nu met Adsl (bbned) van Cistron idem dito.
Ik ben ook wel benieuwd of iemand het weet, want anders blijf je adressen wisselen.
 
Volgens mij kan je 12move mail alleen ophalen als je ingebeld ben met 12 move dial-up verbinding.

But correct me if im wrong.
 
Geplaatst door F@tbastard
Volgens mij kan je 12move mail alleen ophalen als je ingebeld ben met 12 move dial-up verbinding.

But correct me if im wrong.

Volgesn mij ook, en dat is sinds een klein jaartje ofzo. Ik heb ook ooit 12move ghad, maar kon het niet meer gebruiken toen ik overstapte naar ADSL. Je kan het nog wel via webmail bekijken natuurlijk!
 
Thx allemaal. Heb de simpelste weg maar genomen. Account verwijderd. Lolzzz

Greetz Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan