Bij zowel mijzelf, als een kennis van mij, gebeurt het dat bepaalde personen e-mails van mij niet ontvangen, terwijl het wel in onze map "verzonden" staat.
Het gaat dan hier om mail adressen van eigen domein. Bij de betreffende personen, zit die mail dan NIET in een spambox. Zowel ikzelf, als mijn kennis, gebruiken Thunderbird als mail prg.
Beiden hebben we dezelfde webhost (Protagonist), maar niet dezelfde provider (resp. UPC en KPN).
Ik gebruik de smtp van mijn provider (UPC) en mijn kennis van het eigen domein, maar daar helpt omzetten naar smtp van KPN niet...
Wat kan een oorzaak zijn?
Het gaat dan hier om mail adressen van eigen domein. Bij de betreffende personen, zit die mail dan NIET in een spambox. Zowel ikzelf, als mijn kennis, gebruiken Thunderbird als mail prg.
Beiden hebben we dezelfde webhost (Protagonist), maar niet dezelfde provider (resp. UPC en KPN).
Ik gebruik de smtp van mijn provider (UPC) en mijn kennis van het eigen domein, maar daar helpt omzetten naar smtp van KPN niet...
Wat kan een oorzaak zijn?