e-mail links worden niet meer in de browser geopend

• Onderwerp starter Onderwerp starter irda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

irda

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Beste lezer,
Zolang ik met Outlook Express werk kon ik links die in ontvangen berichten stonden altijd in mijn standaardbrowser openen door er eenvoudig op te klikken.
Zonder enige mij bekende aanleiding werkt dat plotseling niet meer. In de instellingen van OE kan ik daar geen optie voor vinden. Ik werk onder XP met de browsers Chrome, Firefox, Maxthon, Iron, Opera en zelfs een doodenkele keer met Internet Explorer.
Heeft iemand enig idee hoe het komt en vooral wat ik kan doen om het automatisch naar een browser doorsturen van de links kan herstellen?

Dat dacht ik wel, maar die bleek plotseling niet meer te reageren op het aanklikken van links. Daarna heb ik het met alle browsers geprobeerd, maar bij sommige was de mogelijkheid om hem als standaardbrowser onvindbaar en bij andere werkte die instellig niet. Ik weet nu hoe ik het probleem kan oplossen. In feite is er een tijdelijke oplossing, maar niet met mijn favoriete browser.

Ik heb zo'n beetje alle suggesties die ik kon vinden geprobeerd, maar niets hielp definitief. De eerste boosdoener was Maxthon. Eeen snelle browser, maar die had zichzelf als standaardbrowser ingesteld en daar kon ik alleen vanaf komen door hem compleet te deïnstalleren. Uiteindelijk geslaagd met defaultbrowser.exe, een freewareprogje dat precies deed wat het beloofde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan