Beste mensen,
Ik benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen:
Ik maak momenteel gebruik van 2 aparte Excel mappen; map#1 met als doel een totaal overzicht & map#2 voor het maken van facturen (in combinatie met diverse macro's etc.).
Vrijwel alle informatie die benodigd is in map#2 staat vermeld in map#1 in één of meerdere regels. Nu lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat ik via een macro een regel of meerdere kan overzetten van map#1 naar map#2 en dit zou ik zelf wel kunnen uitvogelen. Nu ben ik alleen benieuwd of ik via een macro of besturingselement specifieke regels kan aanklikken, zodat alleen deze regel(s) worden gebruikt in de macro?
Ik hoor graag welke richting ik op moet!
Mvg
Ik benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen:
Ik maak momenteel gebruik van 2 aparte Excel mappen; map#1 met als doel een totaal overzicht & map#2 voor het maken van facturen (in combinatie met diverse macro's etc.).
Vrijwel alle informatie die benodigd is in map#2 staat vermeld in map#1 in één of meerdere regels. Nu lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat ik via een macro een regel of meerdere kan overzetten van map#1 naar map#2 en dit zou ik zelf wel kunnen uitvogelen. Nu ben ik alleen benieuwd of ik via een macro of besturingselement specifieke regels kan aanklikken, zodat alleen deze regel(s) worden gebruikt in de macro?
Ik hoor graag welke richting ik op moet!
Mvg
