E-mail melding

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Ik heb op mijn mobiel (Samsung A3) de melding bij Postvak IN dat er een bericht zou zijn. Dit wordt weergegeven met (1).
Als ik Postvak IN open komt de melding dat er geen e-mails zijn.
Mijn mobiel correspondeert met mijn PC.
Wie weet hoe ik dit weg kan krijgen?

De mail op de mobiel opnieuw (desnoods handmatig) laten synchroniseren met de mailserver(s) zou ik zo denken. En soms helpt een volledige herstart van de mobiel ook.

PS: Je posting is ******* karig: Wat bedoel je met: "Mijn mobiel correspondeert met mijn PC."? Wat synchroniseer je dan? Normaal gesproken alleen contactpersonen + evt. foto's etc., maar geen mail
Normaal gesproken synchroniseer je mail niet met je pc maar rechtstreeks met de mailprovider, dus daar ga ik hier vanuit.

Tijs.

Laatst bewerkt:
E-mail op mobiel

Ik bedoel te zeggen dat mail die op mijn PC binnenkomt ook op mijn mobiel verschijnt.
Het rare is dat op mijn PC ik de genoemde melding NIET heb.
Ik heb mijn mobiel opnieuw opgestart na mijn account opnieuw te hebben geïnstalleerd.
Dit zonder resultaat.
Met vriendelijke groet,
Ruut

Ik begin sterk te vermoeden dat je méér dan 1 e-mail account hebt ingesteld. De teller op het Android hoofdscherm geeft de totaaltelling van nieuwe/ongelezen mail in alle e-mail accounts.
Dus het zou zomaar kunnen dat (als ik gelijk heb) de nieuwe mail op een ander e-mail account in Postvak IN op je smartphone staat dan het e-mail account dat je deelt met je pc.

Andere tips heb ik niet, hopelijk anderen wel.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan