E-mail met attachement worden niet verzonden in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Heel vreemd, opeens verzendt Outlook 2007 e-mails met attachements niet meer. Ze blijven in postvak uit hangen....wat is hier aan de hand. (chello supreme, outlook 2007, vista en de e-mail is een .jpg en 56kB
 
Begin maar eens met een nieuwe installatie! Dit is niet je eerste Outlook probleem.
Trouwens, ik heb nooit meer een reactie teruggelezen van je grote letters probleem............
 
Begin maar eens met een nieuwe installatie! Dit is niet je eerste Outlook probleem.
Trouwens, ik heb nooit meer een reactie teruggelezen van je grote letters probleem............

Wel reactie!! lees maar.
Wat het Outlook probleem betreft mijn dochter had vandaag exact hetzelfde. Zit ook bij chello. Ook met outlook 2007! Vanuit Amsterdam. Ik vanuit Hilversum. Ik bedoel dus niet vanaf hetzelfde netwerk. E-mail ging naar zelfde adres dus ik dacht dat het daaraan lag. Maar testen naar andere adressen leverden hetzelfde op.
 
Begin maar eens met een nieuwe installatie! Dit is niet je eerste Outlook probleem.
Trouwens, ik heb nooit meer een reactie teruggelezen van je grote letters probleem............

Wat het Outlook probleem betreft mijn dochter had vandaag exact hetzelfde. Zit ook bij chello. Ook met outlook 2007! Vanuit Amsterdam. Ik vanuit Hilversum. Ik bedoel dus niet vanaf hetzelfde netwerk. E-mail ging naar zelfde adres dus ik dacht dat het daaraan lag. Maar testen naar andere adressen leverden hetzelfde op.

Vreemd ( wat betreft het andere probleem, heb jouw reacties niet doorgekregen!!!!) ik check namelijk net en zie inderdaad je 2 reacties, GEEN melding van gekregen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan