E-mail naam verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wipneus

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2001
Hoe kan ik mijn email adres verbergen voor allerlei ongewenste emails van andere mensen (spam).
Bij sommige sites moet je je email adres invullen en daar gebruiken spammers gretig gebruik van. Hoe kan ik me daar tegen weren, ja niet invullen, maar soms heb je iets nodig en dan moet je wel. Is er geen progje die dit kan verhelpen. Je hebt wel allemaal spamfighters maar in principe gaat het erom dat ze mijn email adres niet op het www kunnen vinden als ik ergens een mail adres moet invullen.

Zorg dat je een mailadres krijgt die je alleen gebruikt voor dat zulk zaken en je privemail gescheiden daarvan houdt

Zoals bijvoorbeeld gratis bij gmail. Ik heb nog 50 accounts over.

Klik op deze link http://mail.google.com/mail/a-cd9a88e24-3148801514-c2a9915ff5?invt=g en je krijgt je eigen account.

PS. Als anderen er ook 1 willen, dan deze svp laten staan en me een mailtje sturen.

Zelf gebruik ik ook gmail voor zaken waarvan ik het niet nodig vind dat ze het account die ik bij mijn provider heb, weten.

Daarna download je de gmailnotifier http://toolbar.google.com/gmail-helper/index?promo=gdl-en dan kun je zien dat je daar mail hebt gekregen. Rechtsonder in de taakbalk krijg je dan een blauwe envelop.

Laatst bewerkt:
Klopt die link van tanja had ik:o Of mag dat niet?

Ben het nu aan het uitproberen :D

Dan heeft iemand anders hem toch al ingepikt.

Edit: Het was Winnie!
Als je me een mailtje stuurt, dan zal ik jou ook een invitatie sturen zonder dat iemand hem af kan pakken :D

Je mag wel zelf je eigen emailades verzinnen als deze nog vrij is. huppeldepup@gmail.com bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Wipneus

Als ik een account wil aanmaken vragen ze mijn email adres??????

Nee, alleen een secundairy emailadres. Deze hoef je niet perse op te geven. Dit is alleen voor als ze je op je gmail adres niet kunnen bereiken. Ik heb deze ook niet ingevuld geloof ik.

Tuurlijk mag dat winnie geen enkel probleem daarmee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan