E-mail niet te zien in Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Op mijn pc het ik office 2003. Vandaag startte ik het programma Outlook. Nadat ik op verzenden/ontvangen had gedrukt kreeg ik op de onderste regel te zien dat er 10 berichten waren binnengekomen. Toen het programma daar klaar mee was zag ik dat in de map "ongewenste e-mail" 6 berichten stonden. De overige 4 berichten stonden niet in mijn PostvakIN. Ik wil graag weten waar die berichten gebleven zijn. Weet iemand het antwoord daarop?

heb je geen regels aangemaakt om bepaalde berichten automatisch naar andere mappen te laten afleveren ?

Laatst bewerkt:
Regels heb ik niet aangemaakt. De berichten staan ook niet in andere mappen die ik heb.

Bij beveiligingszones staat aangegeven "websites met beperkte toegang". Als ik bij de zone-instellingen kijk bij het onderdeel vertrouwde websites zie ik bij aangepast niveau dat alle onderdelen ingeschakeld zijn. Ik heb geen idee of dat allemaal wel of niet goed is. Weet iemand het antwoord hierop?

ik bedoelde de beveiliging in outlook ... daar kan je mails met bijlagen weren, of kiezen om de bijlage te blokkeren ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan