E-mail/norton ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Hallo,

Ik had onlangs problemen met mijn E-mail, plots gingen mijn mails via een corel server, vraag me niet hoe ik dat klaarspeelde maar werken deed het niet. Ik heb intussen alles rechtgezet via de website van Belgacom na veel zoeken en vloeken want telefonische ondersteuning is om te lachen bij hen. Mijn vraag is echter ik maak regelmatig (1X per maand) een image van mijn twee HD's met norton ghost. Men vertelde mij dat dit een exakte copy is van de HD, wil dat dan zeggen dat ook paswoorden van E-mail en paswoorden die toegang geven tot de server (de naam en paswoord dat je krijgt van de E-mail beheerder/provider en dat je moet ingeven om je E-mail de eerste maal te doen werken) dat dit wordt terug gezet als je de image terug zet.Ik verander niet zo veel op mijn PC dus een maandelijks image verschilt bijna niets van de vorig gemaakte, terugzetten betekend niet veel file verlies enz. maar als het mail instellingen/account namen terug in orde brengt is dat al een pluspunt.

Groeten,

Ronald B

Als het goed is werkt dit gewoon, persoonlijk heb ik een pesthekel aan een volledige kopieen van mijn HD's omdat dit een godsvermogen aan ruimte op mijn Externe HD in beslag neemt.

je zegt zelf al dat je de GEHELE HD back-upped, dus dan kopieerd je back-up software gewoon ALLE data van je HD.

Naar mijn weten blijven je wachtwoorden enz gewoon intakt, als je systeemherstel uitvoert, voer je eigenlijk ook een kleine back-up uit en dan blijven je wachtwoorden ook gewoon staan waar ze stonden.

Naar mijn ervaring verdwijnen deze gegevens alleen als je de gehele HD formateerd (o.a. herinstallatie van windows), de rest word gewoon opgeslagen op de schijf en komt bij het terugzetten van de back-up gewoon mee terug.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan