Hardl0pertje
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2009
Beste Lezers,
De computer(s) hangen in een domein, e-mail wordt opgehaald van de Exchange server die in het zelfde domein hangt.
Nu wil het volgende.
Gebruiker A, haalt zijn mail op van de Exchange server. Outlook 2010 heeft de beperking om 1 Exchange account toe te voegen.
Echter kunnen er wel extra postvakken toegevoegd worden. "onder het acount van gebruiker A"
via Eigenschappen -> Geavanceerd ->Tabblad Geavanceerd
Extra postvak toevoegen.
Bijvoorbeeld die van gebruiker B, die zich ook in de zelfde omgeving bevind.
Nu wil ik dat er bij de postvak van gebruiker B een geluidje / of melding wordt weergegeven indien er een nieuwe e-mail is.
Als gebruiker A de hoofdgebruiker is, en ingelogd is op de desbetreffende computer en hij dat extra postvak heeft toegevoegd van Gebruiker B.
Ik zit al een geruime tijd te zoeken, maar kan geen geschikte oplossing vinden.
Ik wil naast Outlook geen (Thunderbird) en of andere mail cli�nt installeren.
Het liefst haal ik de mail ook niet op via POP3 of IMAP.
Mochten jullie een oplossing hebben dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt voor de moeite.
De computer(s) hangen in een domein, e-mail wordt opgehaald van de Exchange server die in het zelfde domein hangt.
Nu wil het volgende.
Gebruiker A, haalt zijn mail op van de Exchange server. Outlook 2010 heeft de beperking om 1 Exchange account toe te voegen.
Echter kunnen er wel extra postvakken toegevoegd worden. "onder het acount van gebruiker A"
via Eigenschappen -> Geavanceerd ->Tabblad Geavanceerd
Extra postvak toevoegen.
Bijvoorbeeld die van gebruiker B, die zich ook in de zelfde omgeving bevind.
Nu wil ik dat er bij de postvak van gebruiker B een geluidje / of melding wordt weergegeven indien er een nieuwe e-mail is.
Als gebruiker A de hoofdgebruiker is, en ingelogd is op de desbetreffende computer en hij dat extra postvak heeft toegevoegd van Gebruiker B.
Ik zit al een geruime tijd te zoeken, maar kan geen geschikte oplossing vinden.
Ik wil naast Outlook geen (Thunderbird) en of andere mail cli�nt installeren.
Het liefst haal ik de mail ook niet op via POP3 of IMAP.
Mochten jullie een oplossing hebben dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt voor de moeite.