e-mail ontvangen op een andere computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Hallo,

Mijn vraag is het volgende. Is het mogelijk om e-mail te ontvangen op je pc en je notebook. Ik heb namelijk mijn pc desktop boven staan en gebruik vaak mijn notebook beneden. Nu zou ik graag willen dat ik met outlook ook beneden kan werken maar ik ben bang dat wat ik beneden doe, boven op mijn desktop niet verandert of juist wel veranderd terwijl ik dit niet wil. Ook als ik mijn mail beneden binnenhaal zou ik graag willen dat deze mail ook boven op mijn dektop gewoon binnenkomt. Dus eigenlijk wil ik graag op beide computers met outlook werken, verwijder ik iets op de notebook dan moet dat ook verwijdert zijn op de desktop en e-mail moet gewoon op beide pc's binnenkomen enz.

Kan dat en hoe doe ik dat?

Mvg,
Anstof

ik weet dat je je in outlook kan aangeven dat de berichten online niet verwijderd mogen worden.
als je dan de een computer de mail binnen haal blijven de berichten online staan.
je kun dan ook je mail op de andere binnen halen.
verwijderen van berichten zal op alle computers apart moeten gebeuren.
of iemand moet een andere instellingen weten..

Groetjes Perry

Stelop beide je account in op imap.
Houd dan wel in de gaten dat je mailbox niet vol loopt.

Pop kan ook. Geef dan bij instellingen, geavanceerd aan hoe lang ze op de server moeten blijven staan.
Ook hier geldt laat je mailbox niet vollopen!

Een mailaccount als gmail. live etc. geeft in dat opzicht veel voordeel t.o.v. de beperkte opslagcapaciteit bij een InternetProvider. Vaak gelimiteerd tot 50 mb per mailaccount.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan