e-mail ophalen via messenger lukt niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Berichten
894
Dat is het probleem dus, als ik bij de messenger aangemeld ben en wil mijn e-mail ophalen dat krijg ik "can't connect to server"

HAMMAR
 
Zit er een firewall tussen?

Groetjes,
Bennie
 
ja, maar daar weet ik niets van, dit is niet mijn computer en draait op XP. Voorheen deed hij 't gewoon wel.

HAMMAR
 
In dat geval kan je het even aankijken. Als het zich blijft voordoen, zou ik de firewall even uitschakelen. Weet je het meteen:)

Groetjes,
Bennie
 
hoe zet je die uit in XP?? Ik zou 't niet weten!! Zelf draai ik win98, vandaar!

HAMMAR
 
ook gewoon inloggen via hotmail.com lukt niet trouwens!

HAMMAR
 
Het kan dus ook aan de verbinding liggen. Als de built-in firewall van XP aanstaat: Start\netwerkverbindingen en dan eigenschappen van de verbinding. Dan naar tabblad geavanceerd en daar uitschakelen.

En als het om een externe firewall gaat, die gewoon uitschakelen via de taakbalk.

Groetjes,
Bennie
 
Neuh, aan de firewall ligt het dus niet. Heb 'm uit geschakeld en kreeg weer dezelfde foutmelding. Aan zetten ging een stuk moeilijker trouwens, maar is uiteindelijk gelukt!

Valt niet mee trouwens achter een vreemde pc met een voor mij vreemd XP home o.s. ff een probleempje verhelpen. Ik heb de messenger ook verwijderd en opnieuw geistalleerd, maar ook dat hielp niet.

Iemand nog ideeen??

HAMMAR
 
nog steeds :"de pagina kan niet worden weergegeven"

iemand nog een suggestie??

HAMMAR
 
Ik heb hetzelfde probleem...vreemd, vandaag deed ie het nog, ik geloof dat ik om 13 00 voor het laatst mijn email heb bekeken op hotmail

en nu doet hij het opeens niet meer, ik heb ook die site van bennie geprobeerd maar helaas

Heeft iemand nog een idee, waardoor ik dit kan oplossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan